Isuärataja

Standard

Täna tegime (ilma trotsides) oma rühmaga väikse tiiru Tallinnas. Lisaks minule kuulusid tiimi Kadri Kaldma ja Maria Shnaper.

Meie teekond kulges Tammsaare pargist Vanalinna, kus tegime tiiru peale nii Jõuluturule, kui ka Toompeale. Lootsime ka sadamasse jõuda, kuid üks tattnina meil juba oli, polnud vaja, et nad paljuneksid. Meie eesmärgiks oli pildistada kommunikatsiooni ühiskonnas.

Tuleb tunnistada, et raske on midagi leida, kui sa seda otsid. Nagu meestega, kui ootad siis printsi ei tule! Igatahes materjali saime, küllaltki. Saime huumorit ja draamat, saime fakte ning saime elu.

Lugu aga nii, et see tattnina olen mina ja ma olen rivist väljas. Mis tähendab, et ma liigun nagu kilpkonn. Samas jänese ja kilpkonna rallis ju teame, kes võitjaks tuleb. Niisiis otsustasin postituse törts hiljem teha, kuid see-eest teha seda põhjalikult. Seni kui teie vaatate Kättemaksukontorit ja AK-d, loen mina raamatut. Jeeee! -.-

TahmaPaul. logo arvab: ” Miks sa minust pilti ei teinud?”

Leave a Reply

