TahmaPaul magab …ehk esimene nädal hakkab lõppema.

Standard

Minu nimi on Monika Lell, olen TLÜ Kommunikatsooni instituudi suhtekorralduse eriala esimese kursuse tudeng.

Miks võiksin kommunikatsiooni õppida?

Olen paadunud korraldaja. Kui ma aega millegi peale ei kuluta, siis ma raiskan seda. Seetõttu korraldangi. Olematu lubadus nr. 1Kõige selle organiseerimise käigus olen õppinud probleemide tekke läbiva joone- selleks on halb info liikuvus. Mulle ei meeldi probleemid ning minu lubadus olematu poliitikuna on „Kaotame probleemid“!

Mida ootan kursuselt?

Soovin saavutada kommunikatiivsed oskused ning olla võimekas erinevate protsesside mõtestamisel. Lisaboonusena ehk saavutan julguse minna herr TahmaPauliga rääkima ja selgitada välja, kes ta tegelikult on…

Mida soovin teada saada?

Erinevalt paljudest soovin mina saada teoreetilisi teadmisi, selle abil suudan edasi liikuda. Ilmselt käsitleme kommunikatsiooniteooriat ning seega soovin ma sellest võimalikult palju teada saada, mõnes aines oleme pidanud teooriat käsitlema ilma, et seda mõistaksime.

cropped-tahmapaul.jpg

arvab: ( veel ei arva midagi, liiga hilja on ehk Paul tudib)

4 thoughts on “TahmaPaul magab …ehk esimene nädal hakkab lõppema.

Leave a Reply

